Gardeco Lojalitetssystem bäddar för återkommande kunder

För att kunna premiera den mest trogna kundgruppen så behöver man insikter om vilka ens kunder är och hur deras köpbeteenden ser ut. Desto mer information om kunden desto lättare att tillgodose kundens unika behov.

Hur skiljer sig vårt lojalitetssystem från andra?
Det som särskiljer Gardeco Loljalitetssystem från andra är uppbyggnaden och specialanpassningen. Det vanligaste är att använda  standardiserade plattformar som kan kännas som en säker väg att gå men det kan också innebära begränsningar. En av målsättningarna för oss är att hjälpa kunderna att hitta sin unika process som skiljer deras verksamhet från andra. En viktig komponenet när det kommer till att sticka ut. 

blake wisz q3o 8MteFM0 unsplash

Installation och användning av lojalitetssystem i butik
Vi installerar en platta (kundregistrering) i butikerna där kunder kan skriva in sina uppgifter. Som standard innehåller den skapade profilen persondata, intressen och köp i butiken vilket gör det lätt att hålla koll på vad kunderna gillar, vilka erbjudanden som är aktuella samt möjlighet till bättre kundservice. Vi rekommenderar att bygga på och utnyttja data för att även i denna kanal uppfylla sitt kundlöfte och få fram företagets unika tonalitet.

Utveckla relationen med dina kunder
Kundernas profiler ger dig en bra bild över vem kunden är och hur man kan anpassa köpresan och hålla den relevant för den specifika kunden. Beroende på hur du profilerar ditt varumärke så kan olika typer av fördelar passa bättre beroende på verksamhet. För att få Return On Investment så gäller det verkligen att ta till vara på de fina kundrelationer du byggt upp och fortsätta att odla dem. Vi kan hjälpa dig att ta nästa steg i ditt relationsbyggande med dina kunder.